Gradering avslutad!

Ja, det började ju inte så jättebra eftersom jag skickade ett sms till min tränare runt 14.00 och undrade om detvar kl.17.00 som graderingen började och om man kunde komma dit lite tidigare.
Vet ni vad jag fick för svar? "Den har redan börjat och du ska gradera dig nu"
Så jag klädde raskt på mig och drog med min lillesyrra.
Sprang allt vad jag hade! Jag hann i tid, och mina föräldrar kom även:)
Graderingen gick bra, men jag var så jäkla nervös så jag glömde andas:P
Hehe... Så jag fick typ ingen luft i slutet, men jag grejjade det och nu har er ninja alltså gult bälte!
Jag är såååååå stolt:D:D:D:D
Bilder lovas! De kommer förmodligen läggas upp på hemsidan.
Ni får gärna surfa dit på www.selfdefence.se ;)
Nu ska jag då se på stjärnor på is:D ( Och plugga inför NO-prov...hehe...)

Pussar och kramar //Ninjan Nicole med gult bälte:D

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

Hejhejhallå! Jag har just nu en liten tävling i min blogg där du kan vinna någonting egenvalt, tjeck it out!

Kram! (:

2008-12-08 @ 00:34:13
URL: http://saabiina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0