Hallelujah...<3



Denna låten betyder så himla mycket för mig...
Det har den alltid gjort, men för ett tag sedan så fick den ännu större betydelse för mig.
Jag tror att några av mina kompisar vet av vilken anledning.
Jag lyssnar alltid på den här låten, oavsett vilket humör jag är på.
Min absoluta favoritlåt av alla i hela världen!
Vet inte om jag lagt in den förut men denna är iallaall med Kate Voegele, och jag valde videon för att hon sjunger den i One Three Hill som jag älskar sjukt mycket också:D En bra mix med andra ord!
Lyssna och njut med hela kroppen! <3
Texten gick ju inte riktigt att kopiera in nu då, men gå in på www.letssingit.com eller läs nästa inlägg
där jag lägger in texten istället ;)






puss o kram<3

























Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0