Hjärtar dig vännen<3 Ser du inte det...?

Verkligen alltså.
Jag gillar dig så sjukt mycket Jasp<3
Det känns som om jag gör allt för att du ska se mig, men du verkar inte märka mig.
Men när du möter min blick så vet jag att det måste finnas nåt speciellt mellan oss.
Elektriciteten är sjukt stark och du måste nästan käna det också.
Jag vet, jag ska berätta för dig snart.
Eller iallafall nån gång, det är inte ennklast vettu ;)
Men Alice älskar sin Jasper och hon hoppas att Jasper älskar sin Alice också...<3

~så sjukt söt bild<3





Ännu ett prov avklarat och det känns så skönt.
Jag har ett NO.prov på måndag så denna helgen är det pugga som gäller om jag ska ha bra betyg, och det ska jag!
Så mycket tankar som snurrar i huvudet på denna lilla tonnåring just nu;)
Ni som gillar eller gillat någon riktigt mycket vet vad jag menar:P
Men jag ska inte ta upp det så mycket här nu.
Läste just en superblogg om en cool tjej som är 16 år och blev mamma när hon var 15.
Creds till henne!
Tjejen, ser du detta så kommentera gärna:) Du är grym!



Haha, jag tittar på idol just nu och man fick se hur mycket alla Johan-fans grät när ha åkte ut:P
Ursäkta om nån tar illa upp nu, asså jag tyckte han var sjukt bra, men konkurrensen blev nog lite för hård, om hans röst avrit helt utvecklad så kanske jag tyckt annorlunda.
Men mina favoriter är kvar, och just nu så är Alice min favorit.
Hon har varit min favvo sen början, och Robin kommer nog på andraplats för mig.
Sist men inte minst den underbara Kevin<3 Sista plats för mig, men ändå topp 3:D<3

På tal om idol så fick jag jöra på The Voice igår vilka som ska vara med i årets Let's dance.
Bland annat så kan jag säga att Laila Bagge och BlondinBella ska vara med.
Sehr intressant... Kommer bli roligt!

Nu får ni alla ha en underbar helg!
Jag ska gradera mig imorgon så jag är supernervös!
Pray for me!
Ska försöka hinna blogga imorgon också och då förhoppingsvis med ett gult bälte:P
Haha, men det ska nog inte vara så svårt.:P
GUlt är för er som inte vet efter vit vilket är det första bältet man får.
Efter gul är det orange, grön, blå, brun, svart och svart med flera streck som jag för tillfället glömt namnen på:P
Haha:P
Jag är så grymmt nervös eftersom det är min första gradering och jag kommer ha en strålkastare på mig:P

Massor av pussar och kramar<3

Tack alla underbara läsare, det uppskattas<3

//Nicole

Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Går det bra om jag svarar på dina frågor senare då jag avslutat min frågestund på bloggen? (:



ahww, thx btw att du nämt mig här!

2008-12-06 @ 00:37:30
URL: http://saabiina.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0