Shoppingbrudarna:)

Japp, shoppingbrudarna Alice och Rosalie slog till idag igen:)
Bio blev det också, den omtalade YES-man är verkligen jättekul!
Sedan har vi shoppat då som sagt.
Jag har sjukt mycket att fotografera! Ska låna lillsyrrans kamera och fota allt nytt fint :)
På mellandagsrean gör man fynd säger jag bara, all kö och stress är det defenitivt värt det!
Fast när saker händer som med lillsyrran så är det ju inte speciellt kul såklart :/
Hursomhelst så hittade jag en jättesnygg topp på rea. Endast 99 :-  på gina tricot.
Och så hittade jag en svart kappa som är figursydd vid midjan men är väldigt vid längre ner.
Superläckert med svart! Och svarta vantar till som jag behöver. Eller... som jag snarare har behövt hela vinternXD
Jaja, bättre sent än aldrig!
Till allt det så har jag toppat mina nya outfits med ett riktigt rött nagelack!
Sexy mama!  :D

Jag blev så sur när jagvar ute i Kista idag.
Det finns ingen röd ögonskugga vart man än går!!!!?
Är inte det sjukt eller? Alla färger men ingen riktig röd! Jag blir så lack.
Så om någon unerbar människa vet vart det finns att köpa så får ni gärna säga det till mig!
Kanske har jag en liten belöning på gång! Kanske, kanske inte ;)


Nu ska jag ortsätta skriva på min bok, lovley!

Jag håller btw på med bland annat en superbra bok i serien killar kompisar.
Senaste boken heter alltså Killar,  kompisar och goda gärningar.
Vad jag vet så finns den inte ute att köpa än så länge, för jag kollade i en affär, men jag fick den i läslusen som dessvärre inte finns längre:(
Superbra hur som helst.
Ett riktigt hett tips till alla er härliga brudar där ute är att läsa de träfsäkra böckerna killar, kompisar med Nesta, Izzie, Lucy och TJ!
Man blir glad av de böckerna, och de har lärt mig otroligt mycket!
Ett annat bra tips på en superserie för brudar är Georgia Nicholson's dagböcker!
Spring iväg och läs för sjutton:D:D:D:D

Ikväll blir det förresten bra filmer!
Harry potter 4 igår btw, med underbara Robert Pattison!<3
Jag säger bara att jag är bortom all räddning när det gäller Twilight och Robert Pattison:P
Satt och hoppade och skrek så fort han visade sig i filmen och började storgråta när han dog i slutet :(
Haha, jag är så inlove with Twilight! <3:D
Filmerna ni bör se idag är antingen Shakespeare in love på feman eller The Honeymoon på sexan?
Sexan eller trean. Shakie börjar kl.21.00 och honeymoon börjar kl.22.00.
Personligen har jag alltid velat se den första och har redan sett den andra så mitt val är självklart.
Ska dock se det jag hinner med av tvåan också.
Jag kan säga att den är riktigt bra och superrolig!



Ha en underbar kväll!

Juste ja, glömde säga att vi planerar en resa till något varmt land till hösten med familjen :D
Jag vill såååååå åka till Italien eller till O.C i Kalifornien!
Fett najs, ska nog gå att övertala de andra! Btw så får ni gärna tipsa mig om ni har varit nånstans där det varit nice!
Tack så mycket för visad uppskattning förresten!

Massa pussar och kramar från er Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0