Trött, tröttare Nicole?

Jag är så otroligt trött just nu...
Hela veckan har jag bara väntat och längtat efter helgen för att jag ska kunna å sova ut riktigt ordentligt och ta igen mig riktigt, men så blev det ju inte direkt:P
Igår på cactus så var det julfest och jag släpade med Rosalie (Stina) dit:) Vi hann inte med så mkt eftersom jag ville hem och se på idol:P Haha...
Hur det än blev så slutade det hela med att Stina skulle sova över hos mig, "sova" kanske man ska säga...
Vi satt uppe större delen av natten med något så knäppt som sims:P Haha, vi var helt beroende!
Vi skapade hela familjen Cullen, inklusive Bella ofcourse!, och satt sedan och försökte para ihop alla rätt och inte bråka:P
De ick näst intill perfekta utseenden som var mycket realistiska, och tillslut lyckades vi få alla att bli tillsammans med rätt personer. Så himla roligt, och när slutade festen då?
Jo den slutae när jag tittade på mobilen och upptäckte att klockan var halv fyra på morgonen:P XD
Vi var knappt trötta (Ni som känner mig vet att jag i stort sett kan vara uppe hur länge som helst om kvällarna utan att bli trött:P) , men när vi väl lutade våra huvuden mot de härliga kuddarna (God bless!), så somnade vi typ direkt, så vi var nog ganska trötta iallaall:P

Runt kl.12.20 så vaknar jag och håler precis på att somna om etersom jag i stort sett bara hör elicia och Stina prata men inte är riktigt närvarande än. Stina halvväcker mig genom att viska Jasper i mitt öra och då börjar jag le och måste vakna iallafall:P Hehe...



I torsdags på blocklektionen var vi på naturhistoriska föratt se på utställningen "regnbågsdjur" alltså gay djur.
Så himla roligt!
Efter den utställningen gick vi vidare till typ sinnena eller vad den heter och testade två maskiner som skulle mäta hjärtrytmen och puls och lite sånt.
Stina och Linn testar att säga Jasper uppreade gånger och då skenade mitt hjärta mer eller mindre:P Haha!
Alice fick bekräftelse om sin kärlek till Jasper, alla är nöjda  och glada:P hehe:P

Nu ska jag örsöka författa min bok lite.
Lowe åkte till Tailand idag så det var ju najs!
Hoppas du får det kul älskade bror<3
Och grattis Kevin Borg till vinsten i idol, grattis underbara Alice till andraplatsen!
Jag hejade på dig<3

Pussar och kramar, Nicole<3

You know you love me! XOXO // Gossipgirl

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0