TWILIGHT MANIAC, och Hatsu hinode

Jag har twilight-feber, och så verkar det även vara med Swe :D
Vi satt över en timme och tittade igenom ungefär alla twilightklipp som finns på youtube:P
Helt knäppt, men underbart! Lovley!
Alltså om ni inte har förstått det  än så sov jag över hos Stina, superkul!
Jag fick även min julklapp av henne idag som hade kommit med posten, äntligen!
Världens bästa julklapp säger jag bara!
Den lilla raringen har gått och beställt en varsin tröja till oss, på min står det Alice's Psychic Hotline :D <3
Och på hennes står det något i stil med Rosalie's beautystore eller nåt :D
För er som är lite tröga i hjärnkontoret (förlåt, men jag tjatar om det hela tiden så ni bör ha förstått vid det här laget:P)
kan jag säga att jag är otroligt lik Alice i Twilight. Vi har kommit på en hel del likheter, och Stina är väldigt lik Rosalie på många sätt. Från twilight ofc! Så jag är suuuuuuperglad!
Och nu ska jag ta tag i kragen och ta dom där förbaskade bilderna så jag får det ur vägen sen!
Ni får ursäkta om dom bli dåliga eller nåt, men nu pallar jag inte anstränga mig tillräckligt mycket för att ta speciellt bra bilder :P
Ett ögonblick så ska jag fixa bilderna!





 ~Min underbara present från Rosalie<3 Även känd under namnen Stina, (riktigt namn i stort sett) och Swedish:D Tack så jättemycket raraste, sötaste, snällaste lilla vampyrisch <3 :D Klart en av mina favoritjulklappar nånsin! :D För er som inte ser så står det Alice's psychic Hotline <3
Även -Established 1901- och 1-555-Bet-on it :D:D:D:D<3



                                                         ~Som sagt så orkade jag inte posera och hålla på, så skit i mitt ansikte på denna bilden ^^  Let's focus on the clothes, shall we? 

          Outfit:


Vit "siden"blus ~ Gina tricot ~ 199 :-
Svart hög kjol ~ Gina tricot ~ 199 :-
Nylonstrumpbyxor ~ H&M? En present från mamma, kostar nog inte så jättemycket och finns lite överallt





 ~ Denna fyndtröja hittade jag i provhytten på gina där någon bara provat den och sen låtit den hänga kvar. Tur för mig! Skitbillig också! Och det var rätt storlek och allt!

         
Outfit:


Svart topp med korta ärmar och skitsnygg baktill ~
Gina Tricot ~ ca: 99 :-

Kjolen och strumpbyxorna vet ni varifrån de kommer



 ~ En dålig närbild :P Halsbandet som jag äääälskar är en julklapp från lillsyrran som finns att köpa på Åhléns för runt 90 :-




 ~ Kjolen var ett riktigt reafynd! Halva priset!



           Outfit:


Jeanskjol i mörkt jeanstyg med "igensydda hål" ~ Gina Tricot ~ 249 :- / 2...Vad blir det då? 124. 50 :- ! :D
Ni vet fortfarande allt ni behöver veta om resterande plagg!



                                          ~ Vad sur jag blir! Min kappa är så otroligt mycket snyggare irl! Men ni ser väl på ett ungefär?



                         Outfit:


 Svart lång kappa ~ H&M ~ 498 :- 
Resterande plagg onödigt att kommentera










Sådär ja, nu ska jag väl ha fått med allt!
Hoppas att ni tyckte om "Shakespeare in love" jag älskade den! Precis min stil!
Men så älskar jag ju Shakespeare och hans verk så... Ja:P
Ikväll kommer en riktig kommedi som heter inget mindre än American Pie- Naked mile!
Såååå roligt! Jag älskar american pie ilmerna, har dock inte sett denna så det ska bli spännande trots ett pinsamt lågt betyg från någonstans. Men jag bryr mig inte om det, den äger säkert som de andra filmerna! :D <3
American Pie - Naked mile börjar kl.21.00 på sexan!
(Har jag råkat säga el förut så ber jag härmed om ursäkt ör alla de gångerna! Så!)




Är det bara jag förresten som inte hade en aning om att det är nyårsafton imorgon?
Mamma sa att några kompisar till vår familj skulle komma över runt fyra-fem eller nåt och då frågar jag varför och får höra att det är nyårsafton imorgon! Jag skämms!
Jag vet inte hur det är med er, men på nyårsmorgonen/nyårsdagen så ska jag för första gången fira en japansk högtid har jag fått för mig. Jag älskar Japan, så nu ska jag göra det iallafall!
För er som är intresserade heter högtiden Hatsu hinode och betyder ungefär "den första soluppgången".
Det är något alldeles speciellt att se årets första soluppgång. Dagen till ära ska allting vara rent och snyggt.
Och ingen ska behöva utföra något arbete.
Dock så et jag inte riktigt hur pass jättestädat mitt rum är... Ni kan ju se på bilderna:P Men jag tror ändå inte att det är såååå mycket som behöver göras!




Vi ses snart igen! Ska försöka blogga imorgon och under hatsu hinode eventuellt.
Annars, GOTT NYTT ÅR OCH HATSU HINODE! :D


Massa tusen pussar och kramar från Nicole<3<3<3<3<3<3<3<3








Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0