Bio ikväll

Hejsan svejsan! Jag upptäckte något väldigt roligt nyss. När jag loggade in på bloggen för dagens uppdateringar såg jag att min farmor hade skrivit ett inlägg från jobbet. Ni måste bara läsa det! Urgulliga farmor! Hur glad blir man inte av random komplimanger en tidig morgon? =)



Juste.. Videobloggen ja. Jag håller på att ladda den nu. Det tar en väldigt lång stund, så ni får ha tålamod!
Men men, den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge!



Denna dagen har börjat bra! Jag steg upp kl.09.00 som vanligt för att se på underbara hejhej sommar, (Nej man kan inte bli för gammal för det!!!! XD) Det var ett väldigt bra avsnitt av Blue Water High, och sedan fick jag för mig att chatta med programledarna XD Det roliga är att jag faktiskt fick svar... Läs och häpna!

Min fråga: När jag nyligen var i Gävle så tog en arg svan min ena flipp-flopp o kastade ut den i vattnet! Nu vet jag inite vart den är... Kan ni efterlysa den? Den är svart och lila! Tack på förhand!

Jag gjorde det mest på kul, men fick faktiskt ett svar!

Svar från Sandra: Det var då det fräckaste, vilken buse till svan! Vi efterlyser härmed en svary och lila flippflopp-sandal som försvann i gävletrakten, har ni upplysningar, hör av er till oss!

Haha, lite kul va? XD



Snart kommer en gammal kompis som heter Sophia över. Jag har inte träffat henne sen typ sexan så det ska bli kul! Hennes pappa fick jobb i Sudan (Tror jag att det var) och nu är hon här över sommarn! Jag ska lura med henne på bio ikväll med mig och Stina =) Stina ska för övrigt sova över hos mig också ikväll, men vi hör säkert av oss då eftersom det knappast lär bli speciellt mycket sova av...

Har ni förresten märkt att jag har lagt in lite listor under kategorin Am I? Or not? ? Läs gärna! Jag har fastnat för det där med listor, så ni kan räkna med några fler ett bra tag framöver! Hör gärna av er och säg vad ni tycker. Är det bra med listor? Är det roligt/intressant att läsa dom eller vill ni att jag slutar med dom? Kan vara kul att veta!  Nu ska jag göra iordning mig så inte stackars Sophia blir alldeles förskräckt över hur jag ser ut om morgnarna XD 

    Puss o kram, skummbanan!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0