Bortskämd?

bortskämd?

[x] märkes-skor
[x] märkes-jacka
[x] tv på rummet
[x] dvd på rummet
[x] dator på rummet
[x] telefon på rummet
[x] en kamera
[x] en videokamera
[x] din familj har en bil
[x ] din familj har fler än ett hus
[x ] din familj har fler än två hus
[ ] din familj har fler än tre hus

11

du använder dagligen
[ ] dyr parfym (som kostar minst 500)
[ ] foundation
[x] concealer
[x] rouge
[ ] puder
[x] läppglans
[ ] solpuder
[x] mascara
[ ] platt-/lock-tång

4

du ser på
[x] desperate housewifes
[x] grey's anatomy
[ ] heroes
[x] the oc .. det finns inte längre men kollade
[x] sex and the city
[/] ugly betty .. inte mkt längre
[/] scrubs...inte mkt längre
[ ] Dr House

5

du har sett
[x] just my luck
[ ] john tucker must die
[x] titanic
[ ] moulin rouge
[x] high school musical
[x] high school musical 2
[x] epic movie
[x] dude, where's my car?
[x] the perfect man
[ ] the wedding crashers
[x] freaky friday
[x] legally blonde
[ ] not another teen movie...tror inte det iaf X)
[x] bring it on
[x] bring it on again
[ ] Honey

11

du säger ofta
[x] whatever
[x] oh my god!
[x] venne
[x] cutie...det brukar jag iallafall skriva:P
[x] sweetie...samma som ovan (A)
[x] nehe ?
[x] säkert ?

7

Totalt: 38

1-22 = ghettokid
23-29 = normal
30-37 = bortskämd unge 
38-49 = överklass-snobb-  Ajdå..:P Jaha, där ser man! (Men nu får ni inte tro att jag är värsta snobben för det är jag absolut inte XD Fråga nån som känner mig:P)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0