Irriterande mejl goes helad!

Nu har jag kommit på det mest störiga i hela världen! Kedjebrev!!!!! Om ni själva får ett kedjebrev där det står att alla ni känner kommer att dö om ni inte skickar vidare till tre miljoner personer, vad gör man inte då?! Åtminstonde jag tycker att sånt är så obehagligt att jag känner mig tvungen att skicka vidare mejlen, och jag får samtidigt dåligt samvete för det. Nu har jag fått nog! NÄSTA PERSON SOM SKICKAR ETT KEDJEBREV TILL MIG STÄMMER JAG!!!  
  



Och raskt över till att hissa innan jag blir för arg. Min handled är nästan helt återställd! Är inte det något att fira?! :D:D:D  JIPPIE säger jag bara!
                                                Så här illa såg min handled ut ett bra tag! Men jag behöver inte bandaget längre på träningen!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0