Jag vill ha en egen måne, som jag kan myscha på

Tjenare alla läsare. (Om jag har några, hehe) Just nu har jag lite vardags-mysch. (Bilder kommer senare) Känner mig lite smått trött... Kanske beror på att jag tvunget ska se på sommarlovsmorgon...hehehe. 
Nä, nu måste jag skärpa mig lite, åtminstonde inför er. Annars kanske ni får för er att jag är helt puckad. (Vilket absoluuuut "inte" stämmer) X) Idag har jag sett på en gammal film med fillan, det var ganska kul. Och igår var jag ju på grönan med henne och hennes kompis madde. Vi hade urkul! Och jag är riktigt stolt eftersom jag åkte spöktåget för första gången:D:D  Visst blir ni väl stolta över mig nu? Jag känner mig modig... Och så åkte jag tillslut efter mycket om och men "lyktan". Också ganska skoj. Madde sa att blå tåget var myyysigt och hon hade faktiskt rätt. =)



Jag tror jag ska skriva lite på min bok också. Fast inte just nu.
Vi passade lilla Milo idag också. (Vill passa på att be om ursäkt för tidigare stavning av Milo..) Han skällde för första gången! Usch nu kom det upp nån grej på datan om att jag skulle uppdatera nåt.. Orkar inte X)
Nicole är buuuschig! (Jag vet att jag stavar fel, men jag har fått sch på huvet.. Och så är det ganska skönt att man får skriva lite hur som helst i bloggar eftersom man ändå inte får nåt betyg på dem eller liknande. :D ) 



Nu känner jag mig lite smått rastlös. Jag försöker komma på lite nytt till denna bloggen... Synd bara att jag suger på webbdesign.  Men jag ska göra vad jag kan! Funderar på att lägga in lite nya trådar som det finns i vissa tidningar, radiostationer o TVprogram. Typ; Hissa o Dissa, Pimp my... , Movietajm och Myschigt. Vad tycks? Kom gärna med förslag.
Nu ska jag lägga in mina Mysch-bilder, och bilderna från Grönan!

Förklaring:
Bok-Inte ett spår av Norah McClintock
Pingvinstångar(Jag vet att det heter stänger, men det låter inte lika myschigt=))-Mango & granatäpple och Jordgubbe (den förstnämnda smakar helt gudomligt)
Godisnapp-Tutti-frutti smak från Grönan
Filt-Världens myschigaste filt!

När jag såg en bild av en annan liten Voodo-gubbe i Hannistyle's blogg så kom jag på att jag faktiskt också hade en=) Jättesöta! Denna ska tydligen heta Love och fånga in den sanna kärleken till en:D(Eller nåt sånt..)

Och detta är min nya fotlänk som jag fick i en tidning igår. Är den inte helt underbar?! =D

Nu kommer bilderna från Grönan:


Haha, jag tror att denna är från kaffekopparna;) Jag o syrran alltså:D<3

XD Visst e dom söta? Madde och FillanX)

Japp, såhär skulle jag se ut som alv:D

Och här har vi då spökhuset som jag totalvägrade gå in i! Fy så läskigt, det är verkligen inte myschigt!

Japp, allt för denna gången. Nu ska jagförsöka uppdatera bloggen lite, så det blir lite roligare.

   Puss o Kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0