Ninja fixar allt!

Happ, nu så var man skadad igen... Min handled är bättre men fortfarande stukad. Idag på träningen så fick jag in ett riktigt hårt slag med den...Ajjjjj... Och så skulle jag få in en snygg spark också men råkade dessvärre träffa min tränares armbåge, därför har jag nu en stor bula på höger fot!
Snart är det världens bästa läger! SS! Woooohooooo!!! 
Allt som allt så var dagens träning riktigt hård, och jag blev väldigt svettig.



Foten bultar och min syster tjaffsar om att det är hennes tur att sitta vid datan.. Jag säger bara prrrrrrr.... 
Jag har fått ner en massa bra musik till min mp3! En hel del från den holländske rapparen INB. Jag kan absolut rekomendera en hemsida för er som gillar holländs rapp och hip hop. Om ni inte gillar det så spana in iaf och lyssna på minst en låt! (INB är bäst!) Hemsidan heter: www.rappin.nl och det mesta står på holländska, men det borde inte vara speciellt svårt att förstå. (Jag kan ju en del holländska, men det ni behöver veta kommer ni ändå första!)
Låtar som jag kan rekomendera är: Wat Zou Je Doen, Lief En Leed, Ik Mis Die Tijden, Het Pad Naar De Top, Alles Komt Goed, Alleen Van Jou, Bleh...Blehh...Blarix Diss, Ik Jou Jij Mij, Leipe Shit, Say I Ain't Fucked With, HipHop Tot Ik Sterf, Waarom Ik Leef och Voel Die Ritme.  Sjukt bra allihop!



Nu har jag typ inget mer att säga.. Jo, dräkterna från självförsvaret är försenade! =(  Det är riktigt deppigt, för de kommer inte förr'n om en månad! Dumma plan som strejkar i Pakistan...
Men, man ska se allt från den ljusa sidan! Som är... Eh...Jag har nåt att se fram emot!

    Pussar o Kramar! <3 <>

Kommentarer
Postat av: Bellen

Bu! ^^ Skadad igen? Stackars dig :s Ska jag blåsa (a) Jag har lyssnat på INB, och dom var väldigt bra!! :D:D Saknar dig <33 pok

2008-07-05 @ 21:33:20
URL: http://bellensama.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0