Usch vad jag är knäpp :P

Heeeejsan! Nu är jag hemma, men är så trött att jag är helknäpp... Slog i handen i TVn och började asgarva... Stackars Stinis i telefonen... Jag ska ladda över en massa bilder från Gävle och lägga in.
Det kommer en efterlovad nyhet också! Tadam! Min första videoblogg kommer så snart jag hinner lägga in den.

Okej, vad som hände i Hammarby! Jag minns inte riktigt vad jag har sagt i videon, så ni får ursäkta ifall jag upprepar något..:P

Första dagen så åkte vi nästan direkt ut i båten och kastade lite med våra spön. Det var jag, Syrran och pappa (Som vanligt! =) ) Pappa var den ende som fick napp, och han fick två gäddor i stort sett direkt efter varandra.
På kvällen kom det en aggresiv svan och fräste åt mig. Jag vägrade att gå ifrån bryggan och dum som jag är så fräste jag tillbaka åt den:P När jag slutligen gick så kastade svanen ner min ena flipp-flopp i vattnet... Och jag vet inte vart den är! Nån lycklig människa har väl förmodligen fått den...
Ännu lite senare så kom en rävunge förbi. Alla smälte som smör i solen, men självklart så hade jag inga batterier kvar i kameran...

Andra dagen så spelade jag in videobloggen! Jag gjorde några tappra försök dagen innan, men jag fick en väldans huvudvärk så det gick inge vidare... Ingen blev särskilt bra! (Eller, den som jag ska lägga in blev väldigt bra!)
Jag tror att vi fiskade igen, men jag minns faktiskt inte..:p 

Och sista dagen var idag! Jag fiskade, och blev suktad av vattnet. (Jag kunde inte bada pga, kod röd..:P) Det slutade med att jag blötte ner huvudet iaf.. Alltid en liten tröst!



Det var så himla myschigt, men samtidigt väldigt skönt att komma hem.
Jag är väldigt trött och lite irriterad över att jag har ätit kalvkött... Jag är typ en tredjedels vegeterian eller nåt sånt, och kalvkött är nåt som jag absolut inte äter.  Självklart säger min gammelfarmor att hon blandade ut köttfärsen till köttbullarna med kalvfärs. Jag kände direkt hur det blev tvärstopp i magen. Asså det var jättegott, och urgulligt av gammelfarmor att göra de fina köttbullarna, och visst var det gott, men ni måste förstå att det är ganska hemskt att äta nåt som man har avstått ifrån i ett år eller mer... Srry, tack ändå underbara Gerd! (och Ove, min gammelfarfar)



Bilder och videoblogg kommer inom en timme!

                 Puss puss! <3

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vill bara tala om att du är helt fantastisk, rolig och fyndig.

Kramar Farmor

2008-07-31 @ 07:51:36
Postat av: Nicole

Tack farmor! Detsamma! ÄLskar dig massor!!!! <3 =D

2008-07-31 @ 10:47:17
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0