Hej, du glada sommar!

Igår blev det kista med Bellen, jag köpte en jättefin orange klänning på H&M för 198:-
Efter det åkte vi till Solvalla och såg på när några uppträdde. Bl.a Sebastian Krantz <3, Nadja och Zara Larsson från Talang. Jag fick autograf:D (Ett stoooort hjärta min autograf från Krantz=) )

Idag så ska jag och syster cykla till Solna och köpa svarta typ pumps till midsommar eller nåt. Det har blivit väldigt mycket shopping för mig den senaste tiden... Men, men! Man lever ju bara en gång.


Jag och syrran<3 (Och faktiskt den första bilden i bloggen!)

Edward, min älskling:D Bästa killen i världen! <3


Så det var väl allt för denna gången tror jag. Vi ska snart sticka så.. ja..  Men ni får ha en riktigt bra midsommar ifall jag inte hinner höra av mig innan!  
 
               Puss och kram! <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0