Jag vill ha en valp

Jag har fått ett släng av valpsjuka. Jag vill också ha en egen hundvalp. Ska skaffa en så fort jag flyttar hemifrån, det har varit bestämt sen jag såg min första hund =) Tur då att det är en av mina bröder som har hunden, då kan man ju leka med den ändå!



Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Letar kompisar till grönan, och än så länge går det ganska dåligt.
Jaja, vi får se hur det blir med det där.    Kanse ska hälsa på valpen?
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu.. Började snacka med en gammal kompis igår som jag inte snackat med på länge. Det var ju alltid lite skojj. :D 
Fast jag är fortfarande jättetrött... Zzzzzzz.



Det var morgonens uppdatering, kommer kanske en ny under dan!

  Puss o kram

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0