Milou! :D

Tillbaka från farmor och farfar! Jag har haft jättekul, och läst ut jättemånga kalle-tidningar:P Haha, det är så löjligt kul! Och nästa måndag är det kollo för min del:D
En av mina brorsor och hans tjej har skaffat en liten hundvalp som heter Milou! <3 Sjuukt söt! Han är blandras cavalier och cocker spaniel. :D (Självklart har jag massa bilder, och jag lägger in några) 
Jag tror att den lilla valpen gillar mig;) Hur go som helst, och älskar att bli klappad på. Ska nog hälsa på dom nån dag i veckan. Det är också tänkt att jag ska hinna gå på grönan och träffa en gammal kompis som gick i min klass i 6:an, men flyttade utomlands. Hon bor jättenära mig nu! Hps hon stannar länge i Sverige. 



Nu kommer lite bilder på söta Milou=)









Vilken liten fotomodellva? =)  

 Det var allt för denna gången! Puss och kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0