Love is all you need!- Och svensk färskpotatis

Hejsan svejsan!  Satt nyligen och läste en blogg som heter www.hannistyle.blogg.se. Blev inspirerad, så här sitter jag med en nyskapad blogg!

Såg förresten det där "Love is all you need!- Och svensk färskpotatis" grejen på ett plakat igår. Höll på att garva ihjäl mig! =)

Snart ringer Bellen och då är det tänkt att vi ska hitta på nåt istället för att bara sitta inne och löka... Kanske åka in till "stan" eller nåt. Har faktiskt hittat ett par jättefina skor på dinsko! Knallorangea pumps som jag bara testade på skoj med en kompis, men ändå lyckades fastna för.. Otroligt sköna och faktiskt väldigt snygga också. (Även om det inte låter snyggt) Vad har jag mer fått för mig att jag vill köpa? Jo, jusst det ja. Jag vill köpa ett orange linne på H&M (Eftersom jag som sagt är helt inne på orange nu och nyligen köpte en blus i samma färg..) och en collegetröja på typ ginatricot.

Hmm... Borde verkligen borsta tänderna och göra mig iordning lite så att jag åtminstonde inte ser helt oanständig ut och skrämmer små barn.. Tror nog att jag gör det.. Snart tillbaka!

Ciao, snart och snart, beror ju på hur man ser det.. hehe 1 timme senare (A)Men en hyffsad outfit lyckades jag fixa till iallafall! Synd bara att jag har fått världens största finne på kinden (Av alla ställen) men men, jag känner mig så sommarglad att jag inte bryr mig särskilt mycket.
Just nu håller jag på att ladda upp en massa bilder från min digitalkamera till datan. Får se om det fungerar! Isåfall så blir jag överlycklig! 
 
Nu ska jag snart sticka med Bellen nånstans... Inte bestämt en, men förmodligen på ännu ett svindlande äventyr! Haha, see ya! puss o kram!


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0