Bortskämd...

Jag tycker i överlag att det är väldigt kul att titta på serier med bortskämda tonnåringar, och att läsa om dem är också kul, men när det blir som i "my super sweet 16" så är det nästan inte kul längre.
Nästan.
Jag menar det faktumet att de är så otroligt bortskämda, självupptagna, kaxiga, ohyffsade och framförallt att de inte kan respektera sina föräldrar.
Jag blir helt galen!
Men man kan ju trots allt inte låta bli att titta på skiten, för det är ändå ganska kul att titta på.
Men jag hoppas verkligen att de där tjejerna (och killarna också för den delen) kan skärpa till sig lite och kanske försöka göra nåt bra med sina pengar istället för att bara slösa.
Blir jag någonsin superkändis med massa pengar så hoppas jag verkligen att jag inte blir likadann.
Hoppas att jag isåfall minns vad jag känner nu och att jag kan ha vett nog att göra något bra för pengarna istället:)



Min prao är jättebra!
Idag så var det dock lite segt, hände inte så mycket så jag hade inte så mkt att göra, men det var ju gött iallafall!
Irriterande att jag är småförkyld hela tiden.
Har lite ont i huvet nu och jag är sååååååååååååååååååååååååååååååååååååå trött.
Men ändå, bara att fortsätta kämpa på XD ;)
Ni får ha det så gött alla!
Min mp3 har btw kraschat... Synd, men musiken kan fortfarande spelas upp på datan:D

Massa pussar och kramar //Nicole<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kämpar på bra ändå ;)

2008-11-20 @ 19:54:11
Postat av: Nicole

Man tackar och bockar! Man gör ju sitt bästa;)

2008-11-21 @ 07:55:11
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0