Datan har krashat!!!

Oj, nu har jag mycket att skriva om! Lettlandsresan var typ det bästa jag har gjort i hela mitt liv!
Det är så mycket, så jag får berätta någon annan gång.
Ja, som ni förstår så har datan krashat... Typiskt, man är borta en vecka och när man kommer hem så fugerar inte datan, men det gör inte så mycket... Lite jobbigt med allt som finns sparat på den hårdisken bara...

Skolan gr väldigt bra just nu, men jag är trött som vanligt:P
Var hos tandläkarn igår och jag hade inga hål! Jättefina tänder så jag är överlycklig!!!!!!!!!!!!!:D:D:D<3

Nu ska jag sluta eftersom jag är i skolan och inte orkar blogga då. :P

Men nu vet ni varför jag inte kommer att skriva något nytt inlägg på ett tag.
Juste, Gavin DeGraw konserten ägde allt:D:D:D

Pussar och kramar, //Love Nicc<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0