Galnaste twilight fanet<3

Jag går upp i lågor snart!
Jag blir så sjukt frestad hela tiden att titta på trailern, men jag har bestämt mig för länge sedan att jag ska vänta och se filmen istället!
Vi har bokat biljetter till smygpremiären som är den 20:e november, alltså nästa vecka. Vi är ett stort gäng från typ tre klasser som vill se den.
Men jag måste kolla med mutti och vati om jag får också.
Fast jag kommer förmodligen bli kidnappad av Stina oavsett annarsXD
Längtar så galet mycket, jag såg en sekund av twilight trailernXD
Kommer bli så mycket mer spännande att vänta!

Pussar och kramar //Galnaste twilight fanet<3
Så bra valda skådespelare! Spana in Bella och Edward! Men vad har de gjort med Jasper och Rosalie?
Hur guligt är inte detta?


Det här var typ så som den kunde ha sett ut, planchen asså. Sjukt sötis<3

Till alla er kära fans, ni kommer känna igen de små citaten från boken<3

Love, Nica

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0