MTV EMA Music Awards<3

Jahapp, så blir det nattvaka också:P Vet inte hur länge det håller på, men eftersom Tokio Hotel sötisarna är nominerade i 3-4 kategorier så måste man ju stötta dem!
Tror att dom har ganska stor chans att vinna eftersom vääääldigt många fans röstar!
Jag tror att jag röstade, det gjorde jag åtminstonde nån gång:P haha:P
Ni kan väl kommenera om det är nån annan som TH-vakat?
Imorgon så kan ni ju skriva lite kort vad ni tyckte till mig så vi kan dela med oss till andra fas som var för tråkiga för att stanna uppe.
Den slutar nog inte altför sent:P
Vi har fått en ny laptop idag:) Tack och lov, den andra fungerade knappt:P Haha(A)
I helgen så ska jag fortätta mitt skrivande på min bok.
Jag har nämligen blivit helt skrivgalen!
Det går väldigt bra på mina prov nu för tiden, så antagligen lönar det sig att gå upp vid  sex för att plugga:P Hehe...
Trött blir man ju förståss, men sova kan man göra på helgen.
Och Jasper ja... I might be in love...
Men han är svår.
Jag vet inte riktigt hur jag ska närma mig honom...
Ibland är han hur charmig som helst, och andra gånger så tittar han knappt på mig.
Imorgon så prövar jag Georgia Nicholsons klassiska "total iskyla"
Alltså ska jag försöka att inte se, prata eller överhuvud taget bry mig om honom.
Bara utstråla coolhet och värdighet:P
Som miss g brukar säga oss!
Sen hur det går kan bli en rolig historia, men det är ändå värt att testas.
Går allt enligt planerna så kommer han undra om han gjort något fel och fundera på det under helgen.
Kanske får man då lite mer uppmärksamhet¨på måndag?
Om allt går väl vill säga...
Jag tror att jag blev svartsjuk för första gången i stort sett på riktigt idag.
Han snackade i mobil med någon och flinade som en annan galning och han kanske rent av rodnade.
Men vad vet jag?
Man kan ine göra som jag gjorde och deppa ihop helt.
Totalt onödigt!
Nu ska jag se vidare på EMA.
Duffy för tillfället.

Ses kissar //Nicole<3  XOXO

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0