Haha, gissa ...

Haha, gissa om någon var trött idag?
Resultatet av hela veckans hårda arbete och tidiga morgnar var inget mindre än att jag blev VÄCKT halv två:P
Och jag är fortfarande trött:P
Hehe...

På EMA så missade jag självklart en halvtimme-40 min bara för att min träning slutade sent, tror du inte att Tokio Hotel får sitt pris för årets headliner just då?
Något skrattretande, men jag är glad och stolt över mina grabbar!
De vann över bland annat fantastiska Metallica och fina Linkin Park som blev inget mindre än tvåa.
Otroligt imponerande!
Det är inte utan att man blir lite stolt!

 När jag till slut efter mycket om och men så bestämde jag mig för att läsa på Ljudet av ditt hjärta (Steph. Meyer)
eftersom jag för en gångs skull faktist hade lite tid över.
Sagt och gjort! Boken är inte slut än, men det börjar dra ihop sig.
Otroligt spännande läsning! Bella o Edward<3

Nu börjar camp rock på feman så det får man inte missa!
Kunde ju inte se det när det gick på den där barkanalen som v

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0