Kär och galen-trodde du att du var den enda om det? :P

Jag har kommit på en sak som jag gärna vill dela med mig av till er andra, och och med er andra så menar jag främst ni andra galna desperata tonnårstjejer där ute i landet!
Läs "Georgia Nicholsons dagbok"! Det finns flera, och den nionde januari kommer filmen ut på bio, baserad på de två första böckerna; "Bekännelser om killar, kompisar och katter" och "Det är okej, jag har jättestora trosor på mig".
Jag håller på med den senaste, och det som är så fantastiskt med dessa böcker är att de handlar om våra liv!
De handlar om allt som är intressant i vår ålder! Kompisar, killar, killar, killar, mat, sova, killar och skönhet ;)
Och det är ärligt talat ganska härligt att bara få fokusera på någon annans kärleksbekymmer och andra bekymmer över huvudtaget ett tag:P Haha!
En annan sak som är härligt med böckerna är att jag får var på saker som jag alltid undrat!
T.ex, om jag är den enda totalt galna och flummiga tjejen i världen, men i grund och botten föddes vi alla galningar sådan!



På tal om kära Georgia och hennes galna upptåg och sehr intressanta idéer om killar (som faktiskt för det mesta stämmer, mer eller mindre:P) så tror jag att det eventuellt går ganska hyffsat på Jasper fronten(A)
Jag kan eventuellt möjligen i kanskelandet ha fått "blicken" av honom.
Man vet aldrig:P
Och med det menar jag den blicken när en kille ser på en och småler lite.
Jag hoppas bara på det bästa!
Hoppas kära Georgie har ett och annat att säga om sånt här...:P
Roligt nog så har jag den senaste tiden varit hyperglad!
Gå och bli förälskade vänner, det är ett sanningens ord ska jag säga er!
Man får en underlig överenergi som dessutom gör en helt über på alla sätt!

Pussar och kramar, Nicc<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0