Vi ropar helig, helig, helig!

Usch, jag sitter och gråter för att jag nyss sett på one three hill.
Så sorgligt med Q's begravning:(
Men på ett sätt är det ändå lite skönt att få gråta ut lite.
One three hill är så otroligt bra!<3

Så idag var det alltså första advent! Och inte första deember som jag fick för mig först...Hehe..
Jag öppnade en present på min julklappskalender idag för att jag trodde det var den första, haha:P
Men men!
Jag har iallafall firat första advent med att sjunga sedan kl.09.00 imorse fram till ungefär 13.30 i kyrkan:)
Så vackert med lite musik sådär på morgonkvisten!
Nu ska jag fortsätta med Gossip Gorl, blev btw ingen träning idag, vet inte varför!
Jobbigt eftersom jag ska gradera mig nästa vecka!
Lowe kom också förbi, alltid trevligt brors<3

Så nu tänder jag högtidligt det första ljuset på adventsstaken och ber för er alla.
Ha en trevlig första advent!
Pussar och kramar Nicole<3





                                               

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0