A nice taste of Sweden!

Har ni sett de nya underbart söta små dalahästarna som man kan köpa på IKEA?
De är gjorda av mörk choklad och fyllningen som vi köpte var polka. Ursöta och mumsiga!

Lägg märke till texten "A Nice Taste Of Sweden!" X)

 Underbara små saker :)



Idag har jag varit hemma från skolan, känner mig väldigt förkyld. Usch... Inte mycket bättre än igår alltså, men det ordnar sig det också. 
Jag improviserade Macaroni cheese till lunch =) Hade i broccoli och skinka, blev jättegott! Jag älskar att laga mat och testa nya saker, det är skojigt om man är bra på det :D

Jag jar påbörjat att gå igenom min bok och skriva in den på datan så att jag kan göra mina förändringar i den. Eftersom jag började skriva den för liter mer än ett år sedan så kan ni ju tänka er att den är lite annorlunda i början... Men den har en bra basic i början ändå så det fixar sig. Boken är inte färdigskriven än, det tar längre tid än man trodde från början, men det är roligt att sitta och knåpa med en egen bok, och jag vet att den kommer bli bra när den är helt färdig. Nu tycker jag inte riktigt att exakt allt hänger ihop, men vänta bara! 



Åh, jag blir helt galen! Det är så himla mycket böcker jag vill lsa just nu så jag vet inte riktigt vart jag ska börja!
Jag håller på med Meyers senaste på svenska När jag hör din röst. Kärleksberättelsen om Edward och Bella. <3
Underbar!
Förutom det så är det många filmer jag vill se också, på bio är det High School musical 3, Den nya filmen baserad på de två första böckerna av Meg Cabbot i serien Georgia Nicholsons dagbok (<3) som kommer ut i december, Mamma mia (nej jag har inte hunnit se den än) , Sex and the city som mamma bestälde hem för länge sen men som ändå inte har kommit :(, och sist men inte minst den som jag håller på att dö av spänning för; Tadam!  Twilight! Jepp, den filmen med stort D! Som är baserad på Stephenie Meyers Om jag jag kunde drömma! (Engelska, Twilight!) Jag håller på att gå upp i lågor för den filmen! Har jättehöga förväntningar. Å så spännande!

<3


Nu ska jag lägga in lite dagens outfits för jag har äntligen hittat på USB-kabel till kameran!
Spana in!  Pussar och kramar i massor, Nicc<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0