Nu börjar det äntligen likna en bok (!)

Hej gossar och gossinnor! :D (Sebbe, käre bror, tack för de fantastiskt bra och användbara orden!)
Just nu håller vi på att färga mitt hår. Samma färg som sist alltså, hoppas jag iallafall:P
Jag har ju som sagt börjat skriva in min egna bok på datan där jag äntligen kan redigera den lite!
Så den har fått i stort sett en helt ny början! Själva boken i sig har fått lite små ändringar här och där, och nu ska väl äntligen allt börja hänga samman! Jag har hålt på att gå upp i lågor när folk har läst min bok så långt som jag nu har kommit, för det är ju än inte klart och som jag vill ha det! Men nu ska det väl bli bra hoppas jag. :D Det har börjat bra iaf, och kapitel har även börjat skrivas in. Det ser riktigt profsigt ut om jag får säga det själv :D (Och det får jag eftersom det är min blogg:D)

Igår så hade vi fest här hemma för att fira min kära mor som fyller år på tisdag! Glöm inte och gratta ni som känner henne:D <3 Den present som jag blev gladast över att hon fick var ofcourse P.s I love you. En av världens bästa filmer! Helt klart.
Igår när jag såg den så satt jag och storböla både under och efter filmen:P Vati frågade lite smått chockerat varför jag vara ledsen och då sa jag att det var för att filmen var så sorglig. Haha, skitkul att se hans minXD Jag tror inte att han tycker jag är speciellt klokXD (Men ack, vem gör det? X) )

Nu ska jag skölja ur håret! Undrar om jag kommer se ut som Rachel Bilson som jag gjorde sist :P Haha, hoppas:D
Igår sa syrran att jag såg ut som Holly i filmen när jag satt där hopkurad och grät:P Bra bra:D
Har btw hittat en beskrivning i en FRIDA-tidning för ett tag sen om hur man sminkar sig som Miss Bilson! Mycket användbart:D

Pussar och kramar från La lugglisa med le perfekt lugg! <3



  P.S  Guess what?


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0