Resedagbok planeras till Lettland

Japp, på söndag alltså! Mycket tjat om det kanske, men detta är ju typ once in a lifetime! Jag är såååååå nervös och taggad!
Hela kvällen har jag nu suttit och slagit in små presenter som jag ska skänka bort till dom små lettiska barnen :D Så gulligt tycker jag!
Alla ska också ta med sig en favoritfrukostgrej, och jag tänker ta med mig champinjonost på tub:D<3 *Love*
Undrar vad de lettiska ungdommarna ska ta med sig?
Har spekulerat om det med mina vänner hela dagen och skämtat lite:P
Jag tänker hursomhelst skriva en liten resedagbok som ni kan läsa när jag är tillbaka i Sverige igen! Fun va?

Snart väntar min härliga säng och det ska bli så gött att äntligen få sova ut!
På båten kan jag visserligen sova, men oj vad jag ska plugga! Jag har ca 17 timmar på mig både hem och sen ditresan så jag ska bli bäst på NO och Svenska. Romeo och Julia såg jag idag med Stina, men hon var tvungen att gå typ mitt i filmen, så hon missade det suveräna slutet, men ändå man vet ju vad som händer iaf ;)
Gillar dom orden som filmen slutar med, går typ såhär; "Inget kärlekspar har någonsin fått lida så, som Julia och hennes Romeo..." Ungefär så säger dom när de bärs fram tillsammans (döda) och Cappulet och Montague förenas för att deras ungdommar dog för varandras kärlek. Så romantisk, tragisk och vacker film på alla sätt! Klart en av dom bästa! Jag råder er verkligen att se orginalfilmen från 1965!

Här kommer lite bilder då!

Här är de åtta paketen innehållande små överraskningar ;)

Min favoritbok! Eller asså detta är ju trean i min favoritserie! Så får vi säga! Av Stephenie Meyer!<3

Naomi Campbells Paradise Passion som jag har blivit tokberoende av just nu! <3

Inte en så jättebra bild men ändå. Detta är Beckhams Intimately, också en av mina favoriter!

Än en gång, bildeen är inte så bra, men den föreställer hursomhelst min älskade söta lilla sovande Edward. Jag ville inte väcka honom <3


Pussar i massor //Nicc<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0