Sing Hallelujah

Hejsan! Jag mår ganska så jättedåligt idag. Jag är megaförkyld! Så jag unnade mig en liten lyxfrukost idag =)
Klipptid idag också, men egentligen vill jag bara stanna hemma och undvika att visa mig bland folk... Jaja.
Sånt händer ju också, man överlever ju.

Lettlandsresan blir av! Superglad!!!!!:D<3 Nu ska jag äntligen få göra  något som jag har velat göra sedan jag hörde talas om det. Jag ska få åka på en missionsresa och hjälpa folk, så gött asså! :D
Och på tal om gött så var det ju cactus igår :) Kul, men TV var inte alls där ;/ Kanske nästa gång? Jag vet faktiskt inte, men det var ju vad jag hörde. Jag har lite najs biilder som kommer att läggas in på dagens outfit också!
Mycket fint! Och Swedish sminkade mig ich satte upp mitt hår jättesnyggt igår, så jag kände mig jättefin!

Studiedag idag, så jag får väl vila och hoppas på att ja blir bra tills imorgon. Annars kan jag nog inte gå till skolan i det här skicket....

Ha det riktigt gött nu vänner! Pussar <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0