So tired...

Jag är så sjukt enormt trött så det är inte sant.
Har varit tvungen att gå upp kl.06.00 ungefär två mornar i rad nu..
Jag är en sjusovare av värsta klass, men jag är sällan trött på kvällarna... Ni kan se problemet?
Iallafall så går det just nu ganska trögt med både skrivandet och läsandet av Ljudet av ditt hjärta.
Asså egentligen så har jag ju tid, men det blir ändå inte så... Har fastnat en bit in på tredje kapitlet i min egna bok...
Jag redigerar ju och det är ganska jobbigt på det sättet att det är så mycket som ska göras om.
Allt hänger inte riktigt ihop som jag vill än, dessutom är boken inte riktigt färdigskriven än, men det jobbar jag också på.
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva härnäst i min lilla bok, men jag har en massa idéer. Är det bara jag som känner att jag ibland tycker att det jag skriver är larvigt eller konstigt?
Jag vet att jag skriver grymmt bra (A), och folk säger ju att det är bra, men när jag jämför med fantastiska författare som Stephenie Meyer så känner jag mig riktigt värdelös och kass ibland. Fast bara för ett tag, sen tar "egot" över igen -_-" Haha:P

Hem till Lowe idag, fett myyyyschigt! Med mamma och fillan också. Ska bli kul, men jag måste ha med mig franskagrejerna så jag kan plugga inför morgondagens prov. Inte så jättesvårt, det är snarare högre betyg som är svårare att förbereda sig till. G ska vi väl fixa utan problem, men jag ska ha högre betyg på detta provet. Så är det bara, end of the story!
Ingen träning idag heller av samma anledning, plugga...Jippie...(not) men  jag är ändå så förbaskat trött så jag skulle väl ändå bara blandat ihop allt och skämmt ut sig.
Och när vi ändå talar om att skämma ut sig så ska jag bara säga att det inte verkar gå framåt med Jasper specielt mycket...^^ Jag tycker bara att jag gör bort mig hela tiden:P Hehehe...

Förresten så läser jag en urbota bra bok just nu förutom Ljudet av ditt hjärta, som heter syskonkärlek.
Den är skriven av Katarina Von Bredow. Superbra så långt som jag har läst. Handlingen är lite annorlunda, men det känns naturligare att läsa den än vad jag trodde från början. Den handlar alltså om två syskon som heter Amanda och Ludwig. De har alltid stått varandra närmre än många andra syskon, och det är något speciellt mellan dem. Så de inleder tillslut ett förhållande... Här nedan kommer texten från baksidan av boken;

"Nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova.
Kan du svara mig på en sak?
Får man bli alldeles varm och matt i kroppen
av att se sin egen brorsa?
Får man det, ens om han är den snyggaste och
finaste killen i hela universum?
Jag kan inte hjälpa det!
Och jag skäms så inihelvete.

Nu förstår ni kanske att boken är aningen "udda" men jag rekommenderar er absolut att läsa denna bok!
Katarina von bredow är för övrigt en exeptionellt bra författare.
Jag har tidigare påbörjat någon eller några böcker som jag inte hann läsa färdigt, men jag läste ut "Som jag vill vara". Den är så sjukt jäkla bra tycker jag! Läs den också!
Jag funderade förresten på det här med en kategori om mina boktips, för jag är en bokmal av värsta sort!
Har läst otaliga högar med böcker, så om ni vill ha bra tips from da pro så får ni höra av er till mig.
Skulle det vara en bra idé?
Hör av er!

Nu ska jag läsa lite och fortsätta lyssna på Gavin Degraw! <3
Ha det folk! <3:)
(Jag vet att bilden är fantastiskt stor^^ men nu vet ni iallafall hur boken ser ut!)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0