The river flows in you

Jag försöker ladda ner en låt, men det går inte så bra för jag hittar inte rätt kod för min windows media player... :( Om ni har nåt tips eller låten så kontakta mig gärna! En liten överraskning utlovas till den som kan skicka mig låten :D
Titta efter på kategorin "movietajm" så dyker den strax upp där. :)

Idag är den avgörande dagen för ifall jag får åka till Lettland eller inte... (Se tidigare inlägg) Mamma var lite osäker så allt hänger på en kompis mamma, för om hon låter sin dotter åka får Em åka och då får jag åka  X) Hoppas!

Inspelning idag på cactus=) Vi ska vara i duvboskolans gympasal tror jag. Och leka... Inför hela svenska folket:P
SkitkulXD Mon Italiano kommer förhoppningsvis att vara där, och även Stina ska dit :D

Hinner inte skriva mer just nu, för jag har en kompis här =) Rose-chan kom förbi för att låna lite manga av högsta kvalitét!
Pussar o kramar<3 //Er lugglisa som faktiskt har bokat klipptid till imorgon! HA!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0