Varm oboy med grädde


Tjenare! Håller på att plugga en massa inför SO-prov imorgon.
Sjukt mycket man behöver kunna om Indien, buddhismen och hinduismen... Men det ska väl gå det också!
Behöver en liten paus mitt i allt så jag gjorde mig en kopp varm choklad med sprutgrädde:D Supermyschhh!
Spanade nyss in Gynnings blogg och hon hade skrivit om en ung bloggare.
Kul när kändisar verkligen visar sin uppskattning för fans:)
Jag tror att det betyder väldigt mycket för de flesta!
Var ju tvungen att skriva henne ett litet inlägg och berätta att jag tycker hon rockar fett, för det gör hon absolut!
Hon är så fun och cool! Säg vad ni vill! Och till er som gnäller och säger att hon larvar sig för mycket för att vara tretti har jag bara en sak att säga: Gå och lägg er utan nattmacka!
Seriöst, palla vara avundsjuk på att hon vågar vara sig själv och bjuda på sig.
Hon är fantastisk! Sen får ni tycka vad ni vill. Gynning jag bara älskar dig X)



Hittade lite kul fakta om en hinduisk högtid som kallas Holi.
Man firar den andra dagen under de två dagarna som högtiden firas genom att ha färgkrig och dricka en dryck som heter bhang.
Det "roliga" är att den är spetsad med marijuana. Jo, jag lovar! Det stod när jag googlade lite XD
Och jag som trodde att en av hinduernas regler var att typ inte dricka och "röka på".
Ja... Lite udda kanske:P



Nu måste jag verkligen fortsätta plugga. Hoppas ni alla har det bra där ute! Lyssna på musik! Det är ett hett tips till alla er som har tråkigt, roligt eller vad som helst :D
Musik är bara såååå härligt och gör mig superglad! 
Pussar och kramar Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0