Vem sa att tanter var snälla?

Jo du, det är visst många som påstår att tanter är snälla oskyldiga små varelser, men det finns minnsan läskiga äldre damer också! När jag var med klassen i simmhallen idag på gympan så blev vi påhoppade av några tanter som inte hade något annat för sig än att ha fördommar om tonnnåringar.
Okej dom hoppade väl inte bokstavligt talat på oss, men ni fattar X)
Dom påstod en massa hemska saker och en av damerna som uppenbarligen hade finskt påbrå sa att det var sååååå mycket bättre diciplin i Finland på ungdomar skulle jag gärna vilja säga ett och annat.
Var har typ fem skolmasaker ägt rum de senaste året kanske?
Jo pyttsan, mycket bra diciplin minsann!
Och vadå att det var bättre på deras tid? Se vad det har blivit av dem tillexempel!
Nu sitter de i närmsta bastu de kan få tag i och gnäller på ungdomar.
Äh! Det finns ju en gräns iallafall, inte går jag runt och gnäller speciellt mycket på att tanter är ohyffsade inte.
Jag blir bara så irriterad!
Fast det var på ett sett lite kul också faktiskt, för de var ändå ganska vulgära tycker jag...(!)
När de sa en speciell sak som jag inte ens ska ta upp i den här bloggen med tanke på att jag inte vill göra folk upprörda ( X) ) så började Swedish fnittra som en galning, och jag som redan gjorde allt vad jag kunde för att inte göra detsamma började självklart asgarva.
Jag menar det bosktavligen, jag typ slängde mig frammåt och tokskrattade utan att kunna sluta. Fy vad pinsamt, men vad skulle jag göra då? :P
Tanten typ; "Ja visst är det ett lustigt samtal vi har" och jag som knappt kunde svara nickade bara medan jag fortsatte skratta.
Riktigt kul faktiskt;)



Nu ska jag sluta, för jag kom på att min träning börjar om en kvart eller så:P Hehe, vi ses snart!
XOXO, Nicc<3

Varning för tanter eller? Jag ska sätta upp en sån här utanför varje bastu!
Hej så länge<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0