15 om 8 dagar!!! :D

YES!!! om bara 8 dagar blir jag 15!! :D:D:D   Känns fantastiskt!
Jag kommer ihåg när jag bara var en liten skit :P En söt liten skit dock! Haha!

Jag vet inte riktigt vad jag önskar mig.. Den vackra Bill Kaulitz koftan har jag inte riktigt hittat än.. Bara på deras fansida med lite väl mycket vitt, och dessutom så fanns den på deras engelska sida, och det tar så himla lång tid att skicka hem den till Sverige. Men som jag brukar säga; Det ordnar sig alltid, på ett eller annat sätt. :D



Jag var nyss inne på ens blogg och blev ganska arg på vad hon skrev. Jag är ju lite smått rebellisk, och var så illa tvungen att skriva en kommentar, men jag var faktiskt väldigt trevlig! Hon ville höra folks åsikter, så jag skrev vad jag tyckte.
Hon gillade absolut inte det där med att föräldrar piercar barns öron när dom är så små, men asså egentligen, gör det så himla mycket?
Hon får absolut skriva vad hon tycker på sin egen blogg, men det var väl lite väl hårt att använda de ord hon använde och påstå ungefär som att alla föräldrar som låter pierca sina barn vid tidig ålder är dåliga föräldrar? Nä, det tycker jag är helt fel sätt att framföra sin åsikt på. 
Jag och min lillasyster har tillexempel haft hål i öronen sen vi var något yngre än ett år, och vi har inte tagit skada av det.
Vi är inte mer utseendesfixerande än andra i vår ålder.

Missuppfatta mig inte nu, jag tycker absolut att alla har rätt att framföra sin åsikt, men då ska man göra det på ett rätt och moget sätt. Det tycker iallafall jag, sen får ni andra tycka som ni gör, men en sak är säker. Och det var i stort sätt bara därför jag kommenterade hennes inlägg, Mina föräldrar är världens bästa, och det kan inte några hål i öronen ändra på! Ingenting kan ändra på den saken. Punkt slut.  :D

Mamma och pappa jag älskar er<3    
  
 

  Det var väl i stort sett allt för mig den här gången. Juste, ni ska få dagens julspecial! Njut av klippet från: GRINCHEN! :D
Åhh, jag bara älskar Grinchen! Är han ändå inte liiite söt? :D Nu är det... 113 dagar kvar till julafton? Eller nåt sånt:P

Ha det gött alla fina läsare!   Lot's of love // Yours Nicole!     <3

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [ 18 år och mamma till Emilia 4 år]

Men detta är min åsikt om saken, det är ju så också att det är större chans att du kan få infektioner och bli allegisk när man är en liten bebis.

MEN jag tycker också att alla andra får tycka vad dom vill, men detta är min åsikt.

2008-09-05 @ 22:03:48
URL: http://jyees89.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0