Anastasia Romanova<3

Hej alla sötnosar därute! Speciellt hej till alla er som är förkylda just nu. Som jag alltså...  Är hemma från skolan idag, för jag mår inte så bra. 
Jag tittade nyss på Anastasia. Världens bästa film genom tiderna, man gråter ju av den! Fast det var kanske ingen nyhet direkt...
Anyway, så håller vi nior i min skola på med att göra våran egen balklänning (om man vill dårå) och jag har haft lite problem med idèer. Eftersom det måste gå att genomföra överhuvudtaget, så ska man helst följa ett mönster som redan finns, men hur kul är det när det bara finns typ fula mönster? Jag hittade inte mycket av värde där, så jag ha tänkt lite, och jag tror att det var igår kväll jag kom på den brillianta idén! Anastasia som jag är så sjukt faccinerad av har i den tecknade filmen en helt fantastisk klänning på sig! Det är när låten "Once upon a december" spelas. (Eller "Länge sen i december) Jag försökte ta några bilder med digitalkameran direkt från tv:n, men det gick inte så bra, så jag ska gör a allt jag kan för att få en bra bild idag på klänningen. Så bara måste min klänning se ut! Jag älskar att sitta och finula på hur jag ska se ut på 9:ornas skolbal!  Jag har nu bestämt mig för att på någor sätt få tag i klänningen, om jag så ska betala för att få en. Och när jag väl bestämmer mig för något så brukar det sluta med att jag får som jag vill på ett eller annat sätt. Sen vill jag ha n vacker tiara och ett par ursnygga skor! Blir nog hur bra som helst!



Dagens lilla julspecial alltså. Ikväll är det 113 dagar kvar till den stora dagen! Njut!

Julbad!

Är du som jag och är helt galen i att bada? (Jag badar så ofta jag kan!) Här kommer världens bästa recept på ett mysigt bad som kommer att få dig ända fram till ett snölagt december på några minuter!

Börja med att spola upp ett varmt bad! Häll i någon duschkräm eller något som kan ge mycket fina bubblor och det ska helst lukta lite juligt om den.
Sen medan vattnet spolas i så ska du hämta lite choklad, stearingljus och lite smått och gott! Gärna typ mjölk eller nåt att dricka också! (Glögg funkar fint XD)
Sedan är det inte så svårt. Stäng av kranen, tänd ljusen och rada upp lite smått och gott! Släck lampan, ljusen är det ända du behöver!

OBS! Tänk på att det helst ska vara så mörkt som möjligt ute, för då känns det verkligen som en kylig decemberkväll.  Om du vill så kan du ha med dig en bra bok och lite julmusik också!

God jul i förskott!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0