Argumentation: Mot plastikoperationer

Jaha, jag är fortfarande hemma i förkylning och ska då försöka skriva en bra argumentationstext som ska visa att jag är mot plastikoperationer, men jagvet ju egentligen inte så mycket om det... Jag vet inte riktigt om jag är emot det hellr? Jag menar, visst det missbrukas en hel del och har förstört många människors liv, men många har även blivit räddade av just plastikoperationer. Gaaaaahh!!

Jaja, det ordnar sig alltid på ett eller annat sätt...



Nu till något lite roligare; Typ förra året nån gång så tog jag upp kontakten med min gammelmoster igen, för efter det att hennes man avled, så har jag knappt hört av henne, och jag ringde! Hon är en sådan fantastisk människa, väldigt lik min mormor också! (Som jag också älskar jättemycket!)
Hursomhelst så började jag ringa till henne oftare och hon har typ blivit som en kompis =) Asså, det kan vara svårt att förklara för vissa, men jag hoppas att ni förstår vad jag menar! Och idag så fick jag ett jättefint brev från henne =) Det var skitkul att läsa för hon är ganska galen ändå ;P Jag förstår var jag har fått mina galna gener ifrån :P Haha!
Tack plupp plupp! (Fråga inte, det är vad vi alla kallar henne för:P )



Jag fyller år nästa vecka. Den trettonde september alltså, och folk ringer hela tiden och frågar vad jag önskar mig, men jag vet inte vad jag ska säga ?! Jag har alltid haft problem med sånt... Gasch... Jaja, det ordnar sig noog också ska vi se!

Nu ska jag äta färdigt och sen ta lite glass =) Det blev int ben & jerry's igår, men pappa hade köpt hem annan supersmarrig glass! Vem sa att sjuklingar inte har några fördelar? ;)  

              Pussar på er! <3

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tack för tipset :D

2008-09-03 @ 14:57:56
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0