Dagens

♥  Dagens umgänge: Mig själv och Tokio Hotel dvd:n<3
♥  Dagens låt:  An deiner seite (Ich bin da)<3
♥  Dagens skämt: Jag har trots min heshet och hosta sjungit mig igenom en Tokio Hotel konsert :P<3
♥  Dagens önskan:  Få träffa Tokio Hotel<3
♥  Dagens ord: "Jag är så glaaad!"<3 och "Villkommen in zimmer 483"<3
♥  Dagens planer: Fortsätta vara Tokio Hotel glad och myspys filmkväll med Flisan<3
♥  Dagens drog: Tokio Hotel och min dvd med Tokio Hotel's "Zimmer 483 - Live tour in europe" <3
♥  Dagens tips: Skrik för ditt band! <3
♥  Dagens sämsta: Fortfarande ganska förkyld :( <3
♥  Dagens mående: Förkyld med ett släng av obotlig Tokio Hotel feber <3
♥  Dagens tråkigaste: Förkyld kanske...<3
♥  Dagens roligaste: Måste jag ens säga det? Jaja, Tokio Hotel och deras video:D <3<3<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0