Ett "litet"kul test bara! "Vad är du"

Har:

[x] mamma
[x] pappa
[  ] styvmamma
[  ] styvpappa
[/] styvsyskon- Ni får kalla dem vad ni vill, mina bröder är, har alltid varit och kommer alltid vara mina äkta syskon!
[x] bror
[x] syster
[  ] bror/systerson
[  ] bror/systerdotter
[/] hund/katt- Njae, men min brorsa och hans sambo har :D
[x] mobiltelefon
[  ] eget badrum
[x] eget rum-Inte hemma, men på landet
[x] swimmingpool
[/] gästrum-På landet så sover jag o syrran i samma rum av ren vana, så nåt av vårat rum med våningssäng används ofta som gästrum!
[x] dator
[x] TV

TOTALT: 10 ½

[x] större säng än normalt-Kan man väl säga, men vad är normalt liksom?
[x] mer än 4 par skor
[x] solglasögon
[x] klocka
[x] mer än 50 filmer-Ja det tror jag absolut att vi har
[x] mp3spelare/ipod
[  ] ett fungerande PS2
[  ] nintendo wii- Nej men DS X)
[  ] xbox som funkar
[  ] nintendo 64 som funkar
[x] gameboy .. användes för länge sen
[  ] gamecube
[x] nintendo ds

TOTALT: 8

[  ] pokerbord
[  ] basketkorg
[/] hockeyspel-Jag tror att vi har något gammalt från killarna (Brorsorna) i källaren.. Är dock inte säker
[  ] biljardbord
[  ] fotbollsspel

TOTALT: ½

[x] nattduksbord- Beror på vad man räknar som nattduksbord, men det kan man nog säga att jag har
[x] stereo på rummet- Tror det iaf XD
[x] cd spelare- Mja, men den funkar nog inte...
[  ] något klädesplagg från Abercrombie & Fitch
[  ] har ett äkta plagg från gucci, chanel eller prada
[  ] dina föräldrar har gett dig lov till kreditkort/atm kort

TOTALT: 3

[  ] jobb/sommar jobb
[/] shoppar minst en gång i veckan- Asså, det händer väl. Ganska ofta tror jag, vet inte riktigt...
[x] har dyr parfym/cologne
[x] AIM/MSN
[x] kamera/videokamera
[x] telefon

TOTALT: 4 ½

[  ] skoter/motorcykel/bil/fyrhjuling-Nej, om inte familjens bil räknas:P
[x] gitarr/trummor/basgitarr
[x] piano/keyboard-Mja, men det funkar nästan inte längre...
[x] något annat instrument-Ha! visste ni att jag kan spela näsflöjt? Det ni! (Visserligen inte bra säkert, men ändå XD)
[x] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[  ] haft en personlig tränare
[x] dyra smycken
[x] träffat en kändis

TOTALT: 7

[x] platt/locktång
[x] varit i en slagbur, som är till för baseball-Jag tror åtminstonde det
[  ] har 1000 spänn på dig just nu-Asså inte i fickan, men säkert i rummet
[  ] kreditkort, debetkort eller bankkort
[x] rest i europa
[  ] varit i asien
[  ] varit i australien
[  ] varit i afrika
[  ] varit i syd/nord amerika

TOTALT: 3

[x] föräldrarna har bil
[/] jet ski/båt-Haha, Några i min släkt har roddbåt XD
[  ] husbil/husvagn
[  ] jag har en bil

TOTALT:

[x] hemmagjord mat nästan varje dag
[  ] suttit i en limo
[  ] suttit i en helikopter
[x] äger en videokamera- Kan man väl säga?
[  ] egen laptop
[  ] egen dator

TOTALT: 2


TOTAL SUMMA: 40

1-23 = ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb

Haha, där ser man hur det kan bli:P

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0