Jättetrött...

Hej hej! Lite uppdateringar för dagen bara, jag hann ju bara skriva ett kort inlägg om min älskade Edward.
(Ni som följer min blogg vet vem han är ;) ) Han fyller som sagt ett år idag, så grattis sweetheart!
Bilder kommer lite senare, jag är så jättetrött nu så jag orkar inte riktigt! Men den som väntar på nåt gott...




Jag tittar på sommarkrysset just nu och bandet The Script spelade med låten We cry. Jag älskar den låten och bandet, så håll utkik på movietajm så ska dyker den upp när ni minst anar det:D
 


Jag har egentligen inte så mycket att säga er. En ny kategori är eventuellt på ingång, kanske fler tillochmed. Vi får väl se vad som händer ;) Så kort sagt är jag väldigt trött och väldigt fullbokad. Cactus för första gången för mig imorgon. Ska dock bara stanna en timme på grund av att Min brors och hans sambo, samt puppy kommer över då. Runt sjutiden alltså, Nicc kirrar biffen!




Så, nu får ni ha det jättebra allihopa. Är det btw någon mer än jag som känner sig lite allmänt förvirrade över gymnasieval?  

Ha det gött// Love Nicole!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0