Jobbig dag :/

Usch ja, idag har det inte varit nnågon vidare skojig dag för mig.
Har varit jättetrött (som vanligt, men vad ska man föra då? Jag har prov och läxor hela tiden så någon sovmorgon är inte ens att tänka på om jag ska in på St:Martins!) , matteprovet gick åt ******* så att säga. Fast det var inte mitt fel, det var min puckade mattelärare som klantat sig. Många var väldigt arga kan man ju säga. Ska inte gå in mer på vad som hände, men ni kan ju föreställa er hur arg man blir.
Få se nu, vad hände mer? Hmm... Jo juste ja, jag fick inte högre än VG på mitt tyskaprov och då blir jag sur. Gaaah!
Men jag försöker att hålla humöret uppe ändå! Jag kan passa på att tipsa er om att det är extremt många nya premiärer av tv-serier som vi alla känner till. Idag tror jag att Gossip Girl börjar, och det gör mig riktigt lycklig<3
Imorgon blir det desperate houswife(<3) och Uggly Betty. Super! Om jag nu har tid med TV denna veckan. Jag har ett läskigt NO-prov imorgon, men jag  tror faktiskt att det ska gå bra. Första lektionen, så jag slipper liksom gå och oroa mig hela dagen för det. Och så är det ju sovmorgon dårå förståss ;) Och kör! Gud vad skönt, jag behöver verkligen få sjunga lite, jag blir så himla lycklig av det! Om nu min hals pallar det det vill säga, jag har väldigt ont i halsen och har fått en jobbig rethosta.
Asså det är så typiskt mig att bli förkyld hela tiden! Men vad ska man göra? Hoppa över träningen och vila är vad jag rekommenderar, men jag blir så rastlös om jag inte får min träning. Jobbigt...

Men på den absoluta plussidan så harmina föräldrar gått med på Lettlandsresan! :D <3  Jag ska alltså åka på missionsresa till Lettland och dela ut matpaket samt kläder till folket som bor där. För er som inte visste det kan jag tala om att det är ett extremt fattigt land där dom verkligen behöver all hjälp som de kan få. Förhoppningsvis så får vi besöka ett barnhem där och lämna över leksaker också. Jag toklängtar ihjäl mig! ;D Ska bli så gött alltså!Många härliga kompisar med från fyra olika  kyrkor. Vi drar under höstlovet. :D <3 Tack underbara mutti och vati!<3

Lettland är ju också väldigt vackert har jag fått höra av folk som har varit där, här kommer lite bilder!
 Lettlands flagga

 En mycket vacker kust i Lettland

 Sist men inte minst en bild från ett vackert torg i huvudstaden Riga


Det var allt från mig, jag ska plugga NO nu så vi hörs sen!   
 
 Pussar<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0