La lugglisa vill träffa sin italienske pojke...

Jag vill träffa min lilla italienare... Men Edward älskar mig iallafall. Trots det att han nafsar mig i fingrarna... Jag är säker på att det bara är vänskapligt. Det är nog så hamstrar visar uppskattning mot sin matte. Det är jag heeelt övertygad om.

Fast varför han satt och tuggade på tagnenterna medan jag skrev är ett mysterium... Jag frågar mig själv varför?

Killar är förresten också ett mysterium. Det är ett faktum. Och småsyskon.




Boken är utläst... Braaaaa! (Inte att jag har läst ut den alltså, men att den var bra) Jag har oerhört tråkigt just nu.
Träning om ungefär en timme. Om 51 minuter för att vara exakt...
Det förståss, jag har visserligen engelskaläxa och "Ljudet av ditt hjärta" att läsa ut. Men ändå.
Vet ni vad jag också har? En Edward i som kryper omkring i min hoodtröja. Ganska mysigt faktiskt. Han älskar mig iallafall. Vem behöver snygga italienare som förmodligen är väldigt bra på att kyssas när jag har Edward som också är en...kille... Jaja, det hör inte hit.

Nu kanske jag borde sluta skriva, för jag märker att det börjar bli lite väl konstigt, även för att vara mig.

Jaja, lev och låt leva säger jag bara!

Pussar och kramar från La lugglisa och Edward<3


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0