"Oh, shit..."

Oh shit ja. Det var precis vad jag tänkte idag när jag var i vasalundshallen för att göra ett vattentest. Eller alltså, det ingick i fritidsveckan och det ingår typ i betyget så... Ja...
Vi skulle först simma 25 meter, sen skulle vi hämta en docka på 4 meters djup och använda oss av tryckutjämning för att det inte skulle göra ont i öronen (Helt jäkla onbödigt egentligen XD Jag fick skitont iallafall när jag testade först, och när det var på riktigt och gick på tid så hade jag redan blåst ut all luft när jag väl var nere på botten...) jag klarade det iallafall, fast jag släppte dockan när jag var typ en decimeter från vattenytan av panik, men det gilldes iaf  =).
Sedan var det dags för det läskiga momentet som jag fasat för hela veckan. Jag var liksom igår yr och mådde ganska illa när jag gick in i simhallen och tänkte på höjden...
Tydligen så hade jag inte alls blivit helt botad igår, för när jag väl står där på trean så känner jag hur högt det faktiskt är. Jag kan inte ta det förbannade steget ut i luften, och jag håller vid det laget på att börja gråta, så jag klättrar ner igen.
Sedan peppade alla mig jättemycket så jag tänkte "Äsch, det kan ju inte vara så farligt." och klättrade upp igen, men när jag åter står på trampolinen så kommer tårarna utan att jag kan kontrollera dem, och jag går ändå ut typ längst ut på kanten, men shit vad jag skakade! Jag kunde verkligen inte hoppa så jag sprang ner istället och var helt förtvivlad!
Som tur var har jag schyssta kompisar som tröstade mig, och min gympalärare sa att det inte var hela världen ändå, och att jag inte skulle hoppa om jag var så rädd. Så det blev dessvärre inte något hopp... :(  Fy vad läskigt!
Jag har ju hoppat från trean förut, men nu tog det verkligen emot, och jag kan ju inte tvinga mig själv till att göra något som jag inte vill. Jag vet att jag ändå är duktig =)

 Riktigt så högt som Eifeltornet var det ju förståss inte, men ni fattar poängen ;)



Idag blev vi lite sugna på dumle, så vi köpte det :) Mums! 

Nu har jag inget mer att säga, bara att jag läste ut min fantastiskt bra bok idag. :D Så himla bra! Om ni är tålmodiga så kanske en ny kategori med böcker som jag tipsar om kommer inom snar framtid ;) 

 Peace and love, yours Nicole<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0