Tokio Hotel hoods, Vet ni var de finns?

Hej igen! Jag har hittat världens snyggaste hood-tröja på kenzas blogg. Den är svart och på luvan som kommer sitta ovanför pannan står det Bill Kaulitz. På ena armen är det en liten bild på killarna och på ryggen står det Tokio Hotel, och det är även tokio hotels märke. Jag ska försöka hitta den på deras hemsida. Men om nån av er sötnosar råkar få syn på den, så kan ni väl berätta för mig vart man kan få tag i en. Vill verkligen ha en, och jag tänkte önska mig en i present =)
Tack på förhand!

Jag har nu gjort färdigt min lilla argumentationstext :D Äntligen... Tror de blev ganska bra!
Ska kolla efter koftan nu!



Hittade en liknande, men om ni ser nån som stämmer in på min beskrivning så hör av er! Puss puss, baka en jultårta i jul =) :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0