TV-inspelning på onsdag =)


Japp, det är nämligen så att TV8 ska göra en dokumentär som heter Guds hus, och de har tittat på alla kyrkor i hela Sverige, och kommit fram till att vår kyrka är den mest intressanta eller nåt sånt. Så nu kommer en dokumentär om vår lilla kyrka i höst tror jag. Superkul, eftersom jag kommer att få vara med då =)
Jag kommer med all säkerhet göra bort mig, men det brukar jag ju göra också, så det ska väl inte vara något större problem att göra det inför hela svenska folket XD Jag kommer nog synas lite här och där eftersom jag går på cactus, kör och gudstjänster iband. Jippie! Och på onsdag så ska de alltså följa med oss på cactus och vi ska tydligen eventuellt spela innebandy i någon gymnastiksal av någon anledning...
Stina är medtvingad, och hon har lovat att följa med. I annat fall blir jag tvungen att kattnappa henne. Hehehe...
Egentligen så ska hon med på hemligt uppdrag. Om mon snygga italiano kommer (vilket är plan a) så ska hon typ bedömma honomm , om ni förstår vad jag menar. Hoppas att han kommer =) <3



I lördags var jag och Stina och shoppade i solna centrum. Supermysigt, och jag hittade många fina grejor =) 
(Bilder kommer senare) Jag köpte ett par skitsnygga jeans med lite baggy stile som jag har letat efter ett bra tag, ett par supersöta strumpor, en jättesnygg bh och ett par nya hörlurar från skullcandy. Jag hade lite ångest först innan jag köpte dem för de kostar ju ändå typ 600, men jag har velat ha dom jättelänge, så jag köpte dom =) :D Ljudet är väldigt klart, inget läckande, typ extravolym och så är dom supersnugga! (Men väldigt stora, fast det är lite baggy över det också, och det diggar jag!) Det enda minuset är att basen är lite sådär, men den är fortfarande ganska bra. 

 


Jag har bara tagit en liten paus från mitt pluggande till ett jobbigt NO-prov på tisdag, och jag är helt seg i huvudet. Tror att jag håller på att bli förkyld... Usch, besvärligt värre... 
Jag känner att jag skriver lite konstigt just nu, men det beror på att jag är trött och ganska sliten. Det ordnar sig som jag brukar säga, och jag börjar upptäcka fördelarna med att vara singel! Främst av allt så kan jag i stort sett bara foka på mig själv. Och jag behöver inte känna mig taskig för att jag inte har så mycket tid övers för någon pojkvän just nu.
(Va?! Pojkvän? Nä, jag har inte tid :P ) (Ursäkta för hur jag ser ut i ansiktet på denna bilden, XD)
Men det förstås, jag avundas lite smått alla som har någon att krypa upp i soffan med såhär i höstmörkret. Det är lite deppigt att vara själv på hösten, men det känns som sagt som att jag inte har så mycket tid övers. På studiedagen på torsdag tänker jag tillexempel bara plugga. Jag hinner inte annat. Och så måste jag skippa träningen både idag och imorgon... :(  Usch, hur ska denna tiden räcka?

Pussar och kramar, er personliga lugglisa.<3  (Som föresten ska klippa sig och tona håret igen så snart jag hinner.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0