Usch vad jag är sjuk nu... Nicole=Duktig flicka!

Jag mår inte alls bra idag. Jag är jätteförkyld, har ont i huvet, halsen, en typ muskel i höften, är snuvig och allmänt trög i huvet. Ändå har jag kämpat på hela dan! Utan att gå hem, fast jag bara ville krypa ner i sängen. Bellen och några andra kompisar har försökt övertala mig att gå hem större delen av dan, men ni som känner mig vet att jag är förbannat envis X) Men det var nog bra att jag fortsatte gå, för jag fick reda på lite intressanta fakta iaf till prov och så.  Jag ska skippa träningen och bara mysa och lyxa till det lite med massa choklad och kanske ett sönt varmt bad =)  Hoppas ni mår betydligt bättre än jag, och att ni inte blir smittade av detta eländiga virus!



Nu är det då 114 dagar kvar till julafton! (Alltså på dag 114 så är det den 24:e) Och här kommer dagens julspecial!
Ganska kort, för jag mår väldigt dåligt, men det är viktigt att komma ihåg!

"Ät inte gul snö! "   God jul i förskott  X)          


                           Pussar och kramar (på egen risk) fråån sjuklingen :(

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0