Willkommen in zimmer 483!!!

Jag hade lägenheten för mig själv ett tag och bestämde mig för att ha en egen liten privatkonsär =)
Så jag sattehelt enkelt på Tokio Hotel's dvd " Zimmer 483 live tour in europe"  Världens bästa film, om man nu kan kalla den film:D  Jag älskar er killar! Tom, Bill, Gustav, Georg <3 Für immer in meine herz!
Viel viel dank Tokio Hotel! :D <3



Nu är jag väldigt glad! :D Jag har upptäckt att mitt gladaste ögonblick nog var när jag såg Tokio Hotel videon :D Det kändes som om jag var med på konserten, och jag kände mig helt full av kärlek:D Mina fina pojkar, tack för alla gånger ni hjälpt mig med eran sång! Jag hade tillexempel aldrig klarat av det senaste tandläkarbesöket utan er! Ni var där med mig och sjöng för mig. Tack älskllingarna! Hoppas jag får träffa er någon gång!  Pussssssssar!!! :D

 Till er andra: ha det bäst! Älska Tokio Hotel :D<3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0