Hemligheten bakom snyggt hår? Försök inte!

Låter det tvetydligt? Jag menar bara att bästa sätet för riktigt snyggt hår är att sätta upp det i en slarvig knut utan att titta när du går och lägger det, och när du vaknar så är det enda du behöver göra att borsta igenom luggen lite!
Mitt hår är superhett idag och jag använde mig av det lilla knepet!



  


Jaha, man ser ju inte så jättebra såg jag nu, men skit samma!

Outfit:

Svarta tights (med hål i som mamma hatar:P) - H&M
Mörkgrå benvärmare - H&M
Svart hög kjol - Gina Tricot
Svart linne med grå ränder - Carlings
Svart kofta - H&M
Vit sjal - Veromoda
Pilotglasögon - Chanel från Cypern
Gula skor med kilklack i gummimaterial (syns inte på bilden) - Din sko




                                                     Nicc's poser!


                                                                         



Pussar och kramar från Nicole <3
                                                             

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0