Kisss me thru the phone

Är det någon annan än jag som går runt och trallar på Souljaboys nya låt?
Den har verkligen satt sig på huvudet, och där får den gärna stanna! :D
Tittade på VAKNA! imorse där Flo-Rida var och han gav ut sitt mobilnummer :P Det tyckte jag var lite kul!
Så, vad har hänt idag då? Jag känner bara att jag har sånt flyt idag.
På svenskan som var min förstalektion så skulle vi redovisa våra böcker och jag fick snacka om Hamlet.
Vi var bara en grupp på tre så det var lätt att få fram vad man ville säga, bra grupp :) <3
Det gick väldigt bra (tror jag?) och jag märker att min hemska fobi som handlar om att prata inför människor börjar ge med sig lite smått! Det är super!
Dessutom så var det bara 5-7 pers. som hade klarat av svenskaläxförhöret med satsdelar, och jag var en av dessa lyckliga! FLYYYYYT!
Jag har också fått reda på min kod igen (jag ska inte tappa bort den denna gången! Jag stoppade den "i säkert förvar", alltså innanför BH:n, vart annars liksom? Och då säger Rosalie "Det är INTE så säkert" eller något sånt! Rose din lilla porrtant :P Jag tror att hon syftar på Jacob för vi ska träffas på onsdag. Juppie!) och jag har kommit in på S:T Martins denna preliminära gång. Inga problem alls, intagningspoängen låg vid 180 ?! Snacka om att det har ändrats, förra året låg den i alla fall på 240! Jaja, jag kommer typ vara smartast där då :P Medianvärdet är runt 205 och jag har 240 :)
(Min lärare råkade sätta fel på mig sist och är hemskt ledsen för det -_-" Jag hade haft 240 istället för 235 om hon hade satt rätt så jag säger så.)
Och som sagt så ska Alice och Jacob göra något på onsdag :) Tihi!
Vi hade för övrigt ingen tyska idag heller och gympan var bara teoretisk, har man flyt eller vad? :D
Så härligt när livet bara följer ens planer helt!
Juste ja, vi har sjutit på NO.provet så jag kan stryka det från mitt fina pluggschema som jag gjorde igår :)
 Nu ser jag att jag ska läsa ut en bok, skriva en uppsats om den, förbereda en muntlig presentation om nämnda bok samt göra färdigt min ergonomi! Ojojoj!
Men vi får hoppas att jag fortsätter ha flyt :)


Massa pussar och kramar Nicole!

P.S, Spana in dagens outfit där jag direkt efter detta inlägg lägger in nya bilder :)

 ~Tihi, jag har flyyyyyyt :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0