Sommar och sol och vi har kort tajt kjol :)

                            



JAg är på riktigt festligt sommarhumör nu :) Åh, vad vackert väder! :D
Kunde inte låta bli att leta fram lite Markooliomusik för att riktigt få in känslan! Hur gör ni läsare när ni är på sommrigt humör? Jag brukar förutom musiken sätta mig på balkongen och steka (A)

Idag har jag också varit hemma hos min gammelfarmor och gammelfarfar (Gerd och Ove), och jag hjälpte honom med hans dator och mobil :) Cool gammelfarfar va? :D

Jag har hunnit tänka efter idag och inatt också.
JAg kunde faktiskt inte somna förrän kvart över tre på morgonen så det var lite jobbigt faktiskt.
Jag gjorde allt för att trötta ut mig, men det gick inge vidare :P
Hursomhelst så är jag fortfarande väääldigt förvirrad, men samtidigt så slog det mig plötsligt någon gång under natten att jag faktiskt tycker om honom jättemycket. Kanske till och med mer än som bara kompis. Jag vet fortfarande inte, men jag tänker lite klarare nu. Om man nte har haft någon riktig pojkvän sedan man var åtta-nio år, hur vet man då vad som är rätt? Det är det som är så förvirrande!
Kan inte ni där ute med pojkvänner ,eller flickvänner för den delen, beskriva hur ni känner er när ni t.ex. tänker på den personen? Det skulle verkligen uppskattas!
Jag vet bara att jag saknar gybben nu  och vill att han ska komma hem från Vitryssland.
Vad betyder det?
Jag behöver fortarande tid på mig, och igår hittade jag en dikt när jag sökte runt lite på hemsidor.
(Haha, för er som kommer ihåg min Jasper-dikt så förstår ni kanske att detta börjar bli lite av ett intärnt skämt :P )
Här kommer dikten;

Förvirrad..

Kan inte bestämma mig..
Vill inte bestämma mig..
Inte än..
Ge mig tid..
Snälla stanna kvar..
Vänta på mig..
Vänta på mig och mina tankar..
                                                                
De snurrar runt..
Jag kan inte få ordning på dem..
Inte än..
Ge mig tid..
Jag kommer få ordning på dem..
Och när jag har fått ordning på dem..
Då kan jag ge dig ett svar..





  ~ Vacker bild va? :)


Mycket beskrivande. Det är exakt så jag känner nu!
Jacob, ha tålamod med mig. Det här är en viktig sak för mig. Jag har märkt att det inte alls betyder lika mycket för alla. Alltså, jag menar att jag knappt kan tänka mig att kyssa någon som jag inte åtminstone gillar. Det är viktiga saker för mig, och jag vill att det ska betyda något så att jag kommer ihåg det senare. Otroligt viktigt för mig.

                                                                                                                               
Sedan är det det där med Jasper, det är klart att jag tycker om honom jättemycket, men om man inte får någon respons på ett tag så tröttnar man förr eller senare. Han kanske inte är mogen för ett förhållande än, så jag är inte riktigt på samma nivå som han.
Men nu börjar jag få fjärilar i magen när jag tänker på Jacob, och jag börjar vänja mig vid tanken. Jag har kanske skrämts lite av förhållanden tidigare, men det börjar kännas bra :)
Jag hoppas att jag kommer reda ut mina känslor snart och jag vill så otroligt gärna ha känslor för honom.
Han är som sagt en otroligt fin kille : )



Massa pussar och kramar Nicole :)



~ Best eller vad? (A)


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0