Tävlingsdags!

Hej igen!
Idag fick jag sluta tidigare för att jag ska till landet där pappa fixar badrummet. Totalrenoverar snarare :P
Det blev ingen cactusresa för mig, jag känner att det är så mycket med skolan och så lite tid och så ...
Måste plugga no!
Nyss så redovisade jag min engelskabok och det gick skitbra, men jag var så nervös!
Det är min största fobi - att prata inför människor.
Jag lovar att jag har fått det från min mamma, hon var nämligen precis likadan när hon var i min ålder. Grr!
Men alltså, man kan ju inte hålla på att skylla ifrån sig, det är mitt problem som är helt och hållet mitt eget. Jag måste komam över det själv, och jag är på god väg!

Nu till min första tävling här!
Jag har fått en massa nya Tokio Hotel affischer från min fina kompis >Rose som hade tröttnat på dem :P
Nu tänkte jag alltså ha en liten tväling och lotta bort en av mina gamla eftersom jag behöver plats på väggen!
Det är visserligen en rätt så liten poster, men ändå!

Jag tänkte att jag startar igång tävlingen imorgon vid nästa inlägg, för jag behöver fixa lite med någon bra tävlingsgren.
Jag tror att jag gör så här; Ni ska motivera varför just ni ska vinna och varför ni gillar Tokio Hotel!
Ni får gära börja tänka på det idag, men imorgon så drar tävlingen igång!
Bilden lägger jag in imorgon också ;)


Pussar och kramar från Nicole <3

 ~Åh jag blir bara så glad av denna bilden!

Ni missar väl förresten inte MTV Movie Awards den 31 maj? Twilight är nominerade i 8 / 10 kategorier :) <3
Kom igen twilightsupporters!





Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, har du många posters? =)

2009-04-25 @ 13:36:41
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Soffy - Tokio Hotel blogg

Får tyvärr inte heller plats med några fler ;p

2009-04-25 @ 19:49:02
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Nicole

Till Leia;



Ja, jag har jättemånga :)

Lägger kanske upp bilder på alla sen :P



Till Soffy;



Okej, tack då vet jag :)

2009-04-25 @ 20:12:33
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0