This is me

Det var ett tag sedan som jag lade upp en lista här, så jag lägger upp en nu :)
Enjoy <3

Namn: Nicole
Kön: Kvinna
Ålder: 15, 16 i år
Längd: Ca: 164 cm skulle jag trp
Smeknamn: Haha, jag har massor! De vanligaste är; Nicc, Alice, Frenchie, Niccollon och Nicc-Nicc
Hårfärg: För tillfället mörkbrun och lite guldbrun överst i håret, men jag är ju egentligen blond
Ögonfärg: Klarblå skulle jag vilja säga

Har du någonsin:
Ätit sushi: Ofc! Jag älskar Sushi! <3
Stått på scen: Japp! En del gånger!
Varit ihop med någon som varit otrogen: Nej, jag tror inte det i alla fall ^^
Klättrat på berg: Japp :D
Sett vita huset: Inte irl, nej.

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Det beror på. Jag älskar varmt väder, men glass ska vara kallt :D
Spets eller satin: Satin :D
Svart eller rött: Svårt! Men svart går ihop med fler färger än röd, så där är väl mitt svar.
Regn eller snö: Hmm ... Det beror på, men det finns få saker som är så mysigt som riktigt häftiga ovädersregn på sommrarna i värmen!
Rosor eller tusensköna: Rosor <3
Vår eller höst: Svårt det med! Jag fyller trots allt år i september, men våren gör en riktigt galen av glädje :D
Matte eller engelska: Engelska! Jag hatar matte ...

Motsatta könet:
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Kanske det kanske
Vet den om det: Kanske det kanske x)
Vad tittar du på hos en man: Utseendemässigt så är det ögonen, ansiktet över huvud taget, håret och kroppen :)
Helheten egentligen! Sedan är personligheten så otroligt viktig också. Jag skulle nog säga att helheten måste klaffa.

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Japp, massor!
Kommit osams med dina föräldrar: Näe, det tror jag väl inte. Vi är polare, så det borde vara lugnt :P
Bråkat med en kompis: Näe, inte vad jag vet.


Gillar du att:
Ge kramar: Japp!
Ge massage: Föredrar att lura andra att massera mig :D Men ja det gör jag väl.
Gå promenader i regnet: Japp! Suuupermysigt!

Övrigt:

Vad gjorde du förra sommaren: En hel del! Gävle, kompisar, landet, Ung 08, och en hel del grejer till! 
Svär du för mycket:  Näe, men ibland så krävs det en och annan svordom för att understryka en mening :P Men jag får oftast väldigt dåligt självförtroende när jag svär för mycket :P Haha!
Vilken färg är det på dina byxor just nu:  Inga! Haha, men min kjol är blå med rosa blommor <3
Vilken låt lyssnar du på just nu: Ingen, tittar på V.Ä.N.N.E.R :)
Vad är bredvid dig just nu: OJ! Min mobil, ipod, pappersgrejer, plattång, plattångsfodral, ring, 2 fjärkontroller, en tjogo-lapp, godispåse, hörlurar, sladdar, borste, kläder, gosedjur och kuddar! Haha, jag tar min uppgift på fullaste allvar x)
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Vitt (A)
Vad var det sista du åt: Tunnbrödrulle med oboý :)
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Jag vet inte! Det är en jobbig fråga. Jag vet bara att jag alltid vill ha min familj och mina vänner med min sida för en hel evighet <3
Har du en lava lampa: Faktiskt! En blå någonstans där jag inte vet var den är!
Hur är vädret just nu: Fint och förmodligen relativt varmt eftersom jag inte ens tror att min lillesyrra har kommit in än!
Vad gjorde du igår kväll: Fick träffa mina kusiner som jag inte hade träffat på flera år <3 :)
Vem pratade du sist med på telefon: Haha, någon kvinna från skåne som ville köpa min syrras sims spel XD
Vad gör dig glad: Vackert väder och underbara människor <3 Och min lilla Edward, samt Twilight! <3
Vart skulle du vilja du åka: Till en hel del ställen, men jag skulle jättegärna vilja åka tillbaka till Cypern <3 Sååå mys!
Vill du ha barn: Ja, absolut!
Vad ska dom heta: Beror på hur många det blir, men alla ska ha namn från Cullens eller vargarna i Twilight <3 Först och främst; Alice, Edward, Emmet, Rosalie, Jasper och så vidare ... Kanske inte i den ordningen, jag vet inte :D



Haha, så nu vet ni typ allt om hela mitt liv ;)

Ha en fin kväll! Pussar och kramar! // Alice

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0