Ben & Jerrys = Äkta kärlek <3

Hejsan!
Jag var just uppe och köpte Ben & Jerrys till mig och min sjukling till syster.
Mums!
Skolan var ganska bra idag, men först kände jag lite att det var så många grupperingar att det var lite jobbigt att typ hitta någon där man passade in, men det blev bättre sen :)
Vi fick faddrar i 3:an också som stylade oss :)
Har sett vilket shampoo och balsam som alla proes använder och eftersom jag typ får köpa dem för halva priset så ska jag göra det snart! <3
Håret blir så vackert och glansigt :D


Träning idag, tråkigt utan Flisan, men det finns andra skojiga personer där också :P
Igår hade jag tänkt leka med mina "dockor" (frisör huvuden:P), men jag började pyssla med mina naglar istället eftersom jag blev så inspirerad av den grymma bloggerskan FOKI (Hennes blogg öppnas i ett nytt fönster) som är väldigt duktig på det där med nageldesign.
Jag tänkte att eftersom jag är rätt så duktig på att pyssla och fixa med små detaljer så skulle jag också göra om mina naglar lite, men jag använder inga lösnaglar, utan har istället äkta :)
Bilderna finns på mammas mobil, så det blir till att vänta på att hon kommer hem först!
Jag blev rätt så nöjd med resultatet, det var ändå första gången som jag örsökte mig på något sånt här, även om jag tidigare har gjort lite halvpilliga saker som fransk manikyr och halvmålade naglar.
Det tog hursomhelst hela kvällen att göra naglarna, så sen hann jag inte med något mer!
(Den första nageln gjorde jag noggrannast och den blev även bäst. Dock tog det ungefär 1 timme och kanske lite mer eftersom jag var tvungen att klippa till en minikedja och få den att fastna!)
Jag lägger en en bild på en av mina favoriter från hennes fantasifulla kreationer.
Jag älskar att hon har använt jultemat :)

 ~ Vad tycks? Jag älskar det!
Heja kreativiteten!

 ~ Denna var en lite enklare variant, men det var superläcker! JAg gillar färgerna och den lite rockiga stilen. Lägg även märke till att hon har gjort ett litet "F" också på en av naglarna :)


~ Den här var jag bara tvungen att ha med också :) Visst är det läckert?



Sådär, nu ska jag hitta på något annat ;)
Vi hörs sen!


Puss o kram, Niole <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan!

Okej,förlåt för detta späm...Men jag vill tipsa dig om en blogg som heter http://jjuno.blogg.se

Det är inte bloggaren som skickat detta,utan en läsare..Och varför jag gör det,är för att jag älskar den bloggen.Det är en vettigaste,viktigaste & bästa bloggen jag läst.Hon skriver om självförtroende .Om en människa ska funka,så behövs självförtroende .Det är a-o i livet.

Hon skriver allt ifrån hur du blir säkrare med killar,till hur du kan stärka din kompis självförtroende .Hon kommer också ha intervjuer med några läsare,som varit mobbade eller haft anorexia..Gör som du vill,men du vet precis lika bra som jag att en sån hära blogg behövs,så det är ett vettigt beslut att besöka den.Tjejen som skriver den är värd en stjärna på blogghimmlen.



Tack för mig



( http://jjuno.blogg.se )

2009-08-25 @ 17:40:56
Postat av: L

träffade kissie igår och fick bild, hah omg :D vad tycks ? :)

rösta förresten, i bloggen.. kram

2009-08-25 @ 23:32:36
URL: http://laanas.blogg.se/
Postat av: *Em

Hej :) Allt bra med dig idag?

2009-08-26 @ 12:22:49
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en bra dag

2009-08-26 @ 14:37:27
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: L

Sv; Jag var inne på någons blogg där du hade kommenterat, så jag klickade mig in på din blogg :)

2009-08-26 @ 15:33:02
URL: http://laanas.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hejsan! Här kommer "svar" till er alla :)

Till Anonym: Tack för tipset! Jättebra blogg, verkligen! Vi behöver abolut fler sådanna bloggar tror jag. Ska försöka skriva ett inlägg om sånt senare någon gång!



Till L: Jaså, det låter ju trevligt ;)

Jag är själv inget fan av henne, men det var ju kul för dig!



Till *Em:

Hejsan! Allt är jättebra med mig! Själv då? :)



Till Sannie:

Hejsan! Tack detsamma!

:)



Tack för kommentarerna ;)

Puss o kram, Nicole <3

2009-08-26 @ 15:37:16
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0